yusufyaacub/panca-4dimensi: selamat bersara pengarahku bersama potret karyaku.... Night Diamond Bloody Red - Link Select Max

Friday, July 23, 2010

selamat bersara pengarahku bersama potret karyaku....

tajuk: Potret Mantan Pengarah IPG KAmpus Perlis

teknik-painting
media- akrilik on canvas
rujukan- foto
saiz- 20x30 inci
status- dihadiahkan pada mantan Pengarah IPG KAmpus Perlis sempena persaraan beliau. hadiah ini khas dr pelajar dan mewakili Kelab KITA2 PRODUCTION.
potret ni disiapkan dalam masa 4 hari saja. aduh..bkn nak cakap besar, tapi aku last minit punya cerita.. kami x tawu nak bagi hadiah ape untuk persaraan bekas pengarah aku ni. last minit betol2 baru aku trpikir nak buat potret. dah tu, ape lagi, start hari jumaat, siap hari isnin. pastu pagi selasa aku trus g frame.. isnin dan selasa tu aku MC. keh3....
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. sudikan diri untuk follow saya dan tinggalkan link blog anda di sini. (^__^)v