yusufyaacub/panca-4dimensi: cuti raya dtg lagi... Night Diamond Bloody Red - Link Select Max

Saturday, September 4, 2010

cuti raya dtg lagi...

salam sahabat buat skalian~

ahaa..cuti raya da start pon..ole sbb aku brcuti pnjg start 3-19 sept ni, jd aku pon mrancang utk berouting bersama member baikku...haaa...outing menda? fotokah? oooo tidakkkk~
kmi nk berdrawing n berpainting antara kedah smpi ke perlis. tu pon rancang2 je la.... kalo bajet lari, pusing area kedah je kowt.
so, gadjet2 aku tlah pon disimpan rapi dlm bkas kedap udara dan habuk. malangnya, aku pon xtaw brg yg lebih2 tu nak sumbat kat mana. bkas x ckup..aarghh, lantakla. bkn nak p perang, kami nk p mlukis lahhh~
mcm biasa, berus-easel stand-pencil colors-water colors-acrylics-charchoal-pencil-pallete-klip-paper-canvas suma ku bwk skali. tibai p la bwk....xpkai xpa...kot time nk pkai xdak t payah plak... mana nak p korek cari kan.
ole sbb cuti, aku lupakan esaimen yg menimbun kt uma sewa ni. hahaaa...
orait..andai berkesempatan, n projek ni menjadi maka akn kuarlah drawing2 n painting2 yg x seberapa dr kmi ni....InsyaAllah~
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. sudikan diri untuk follow saya dan tinggalkan link blog anda di sini. (^__^)v