yusufyaacub/panca-4dimensi: aku si kaki download movies Night Diamond Bloody Red - Link Select Max

Sunday, September 5, 2010

aku si kaki download movies

salam sahabat buat skalian~
ahaa...skrg aku ingin mendedahkn bhawasanya aku mrupakan sorg "kaki download tegar" sejak awl taon lpas.... jd dgn mcm2 jnis sofware tlah didownload walopon x reti pkai. tp pling byk movie la.. movie ni, asal aku nmpak mnarik, atau trailer dia mletop, aku donload jer... smpai subtitle dia pon aku bole ubah timing, ubah tulisan... alih bhasa pon boleh..hahaa..kira da addicted dah ni.
jd..kt sni aku nk kongsi satu site yg memg best iaitu asamboi.org. dah lama aku donload movie dr site ni...yg bestnya, bru2 ni aku ada cuba exchange link blog aku ngn dia. maka, dgn baek atinya tuan blog tu dah pamerkan iklan blog aku kt situ...
Alhamdulillah.. aku pon promote jgak blog dia dgn letak iklan kt blog aku.. sapa2 nk kunjung, bley klik kat banner area iklan kat bwah blog ni okeh...sama2 promte...

simpul simpulan bahasa sanskrit: trima kasih daun keladi, dah slalu p blog asam, jgan plak lupa blog aku ni..

1 comment:

terima kasih sudi komen.. sudikan diri untuk follow saya dan tinggalkan link blog anda di sini. (^__^)v