yusufyaacub/panca-4dimensi: portrait of Muhammad Danish Zaquan Night Diamond Bloody Red - Link Select Max

Saturday, September 25, 2010

portrait of Muhammad Danish Zaquan


salam sahabat buat skalian~
dgn pnuh keboringan lpas maghrib td, aku coba mnyiapkan potret yg nk bg kt GF aku tu. tp alangkah mngntuk skali bila tgok muka sndri.. da 3 kali lkis muka sendri. naek boring laaahhh!!
so, aku pon membelek belek gmbar anak buah GF aku tu kt FB. sbb sblom tu dia ada tag gmbr baru danish tu kt aku...
ole sbb dia comel comelan.....aku pon pgang pensil mekanikal aku n charchoal, garis trus direct dr kul 8-11.30 td. hahaa... ni adalh potret pling cepat aku siapkan. 4jam 30 minit x tmasuk dok msg2 cik ND aku tu n lmbt uplode. dgn kata lain, stelah lama mnyepi dr artwork baru, last2 ada gak skeping...........

simpul simpulan bahasa sanskrit: boring lkis muka sendri...hahah~

1 comment:

terima kasih sudi komen.. sudikan diri untuk follow saya dan tinggalkan link blog anda di sini. (^__^)v