yusufyaacub/panca-4dimensi: golok gurkha tradisi+moden Night Diamond Bloody Red - Link Select Max

Friday, October 22, 2010

golok gurkha tradisi+moden


salam sahabat buat skalian~
ohoooiii...lama suda x post entry baru. cbuk ngn silat n kem unit uniform yg lpas. aisey..kaki pon xsmpat nk lega, dah bentan pon. chaiss~ orait..td adala slongkar2 satu blog bro ni, http://bluesriders.blogspot.com. pnyala bes...byk brg la
ma dpmer kt situ. so, trjmpala sebilah golok gurkha yg rsanya memg orilah......ginilah rupanya..(mintak kt bro bluesrider utk pki gmbr kamu skeping ye..)
aku pon ada 2 bilah golok gurkha tp design dah moden.. cma ciri2 melengkung ke bwh tu sama la ngn yg asal pnye. aaa..ni dia aku pnya golok gurkha versi moden...yg dipanggil parang kembar gurkha..
yg bwh ni lak nk tnjuk kesragaman bilah parang:
okeh..ni ms aku brjaya dirikan...so..memg stabil.aku n parang kembar gurkha ku...
skrg dah jd snjta rasmi utk gayong rajawali aku ni...nice......
simpul simpulan bahasa sanskrit:best dpt tngok golok gurkha asal..hrap dpt jd milik satu nanti.

1 comment:

  1. salam buat sdr yusuf,
    blog BR sememangnya utk perkongsian maklumat. terima kasih kerana memberikan credit pada gambar tersebut.

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen.. sudikan diri untuk follow saya dan tinggalkan link blog anda di sini. (^__^)v