yusufyaacub/panca-4dimensi: in progress laagi...tunggu nak frame! Night Diamond Bloody Red - Link Select Max

Sunday, November 7, 2010

in progress laagi...tunggu nak frame!

salam sahabat buat skalian~

GAMBAR ASAL

YAA...Alhamdulillah da siap satu.. ada satu lg mnunggu dan yg ni pon tngah mnunggu utk di framekan aje. adoii..kedai frame kne banjir plak.. potret ni nk kne kasi ari rabu ni dah.
okeh, kalo anda prasan,
si mamat tu agak serabai dlm pic sbnar kan? rambut dia, baju dia pon t shirt aje. jd utk sesuaikan, aku pon wat la spasang bju mlayu kasi ngam sama dia pnya bkal Isteri. n aku da kcikkan ckit mata trboliak dia tuh. bru la stabil ngn si pmpuan yg syum ayu tuh...mayb ni time dorg tunang kot. actually, si pmpuan tu adlah akak kpd roomate GF aku. ahaa..pning x pale korg bace? so, si roomate Gf aku ni nk kasi suprise sama kak dia time wedding day nanti..agak2 nk tkejut omak kau kot. apa2 pon harap dia puas ati dgn hsil kerja aku stakat yg trmampu.. aku pon baru lg, byk kne bljr lg jd harga aku pon x mahal mne.. asal ptot suda kan3~~
simpul simpulan bahasa sanskrit: cptla bkak kdai whai brader kang leong oih!
www.tips-fb.com
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. sudikan diri untuk follow saya dan tinggalkan link blog anda di sini. (^__^)v