yusufyaacub/panca-4dimensi: adakah facebook benar akan ditutup kali ini?? Night Diamond Bloody Red - Link Select Max

Sunday, January 9, 2011

adakah facebook benar akan ditutup kali ini??

salam sahabat buat skalian~
Mark Zuckerberg
hoh..brita trgmpar nih.. dah brpa kali dah brita psai pnutupan facebook ni trsebar cntohnya bln 5 2010 dulu. tp kali ni mcm real la plak. kata si Mark nih, dia nak tutup pada 15 MARCH 2011 dan dia dah malas nak jaga FB nih, dah makin stress dah dia..adoii...kalo lama lg, sakit mental kot. tambah dia lagi, FB dah jd semakin x terkawal dan dia xmampu nak uruskan kompeni dia skrg.. huii.......da smpai limit la dia pnya IQ tuh.

ada jgak dia sedar dan ckp gini "tanpa FB, org akan keluar dan mencari kawan sebenar dalam dunia yang sebenar". dan yang paling last, "saya tak kisah dengan duit, saya cuma nak kehidupan lama saya".
aku plak ckp, ceiiitt pooodah! x kisah pasai duit konon, saving dah menimbun bole la ckp....
aku ni bkn ape, FB ni memg bole dikatakan menketagihkan org... tp byk gak kegunaan dia, cam nak jumpa blik kekawan lama kan...promote bisnes...share aktiviti lagi... aku knal awek aku pon sbb FB ni la jgak. kui3.....
kalo nak bce yang bhs inggeris pnye brita, sila KLIK SINI
jadi nasihat aku pada kengkawan yang menjadi user FB ni, andaikata ia benar2 ditutup.... maka, sebelom itu silalah:
1. salin  emel kawan2 anda (ni EMEL aku)
2. download dan remove gambar2 dan video2 dlm album tuh.
3. salin blog address kekawan.
4. kalo sempat, mintak nombor fon kekawan.
5. segala urusniaga internet yg berplatform FB tu, sila hentikan 2 minggu lebih awal dr tarikh ramalan pnutupan FB. cntohnya geng jual ubat, shawl, handbag, senjata, baju, dan blalalalaaaabla~
6. kalo dah ketagih sgt, cari platform social network lain. hahahaaaaa!
7. amik tiket flight ke AMERIKA, g tendang muke Mark Zuckerberg tuh. (korg watla, aku xnak....)

simpul simpulan bahasa sanskrit: pning pale nak promote bisnes potret camne la pasni. :(
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. sudikan diri untuk follow saya dan tinggalkan link blog anda di sini. (^__^)v