yusufyaacub/panca-4dimensi: ANNA RAFALI MENANG AJL 2010? Night Diamond Bloody Red - Link Select Max

Monday, January 10, 2011

ANNA RAFALI MENANG AJL 2010?

salam sahabat buat skalian~
adess.....walopon aku xminat langsung ngn suara si anna rafalli ni (seriyes xsuka), tp apakan daya, lagu yg dia bwk tu best dr segi lirik n muzik tu sendri. ape lagu tu? tjuk dia TOLONG INGATKAN AKU laahhh...

kat sini, aku sumbat dia pnye lirik skali ngn tafsiran aku kt bwh ni keh.. jgn nyanyi!, bce dgn pnuh puitis dan korg akn tawu siratan makna yg "mendalam"..... :D

Jangan disusun kata-kata penamat----xperlu cakap luahan terakhir
Jangan disebut baris ayat keramat----xperlu cakap perkara yang menyakitkan hati
Biar lenyap diserap sunyi----------------biar diam2 saje
Biar senyap yang tak menyepi----------biar diam tapi terasa

Tolong ingatkan aku---------------------ingatkan dia balik
Kisah kau tersedar----------------------cerita masa bersama
Dengan saku penyeluk masa-----------masa yang dah berlalu


Mari patahkan papan markah lama-----lupakan salah silap lama
Mari padamkan buku tiga lima----------lupakan janji yg xditepati / pengorbanan dulu
Biar luka sembuh sendiri----------------sakit hati sembuh tanpa diubati
Biar lupa dimakan hari-------------------lama2 jadi kenangan
Tolong ingatkan aku---------------------ingatkan la dia balik

Kisah kau tersedar-----------------------cerita masa bersama
Dengan saku penyeluk masa-----------masa yang dah berlalu
Kau dampingi aku-------------------------seseorang berada bersama
Setiap detik jantungku berdetak--------terasa jantung berdegup kencang
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu--------mcm jatuh cinta la pulak

Bila marah merasuk minda-------------tp bila time marah
Kecewa menyelubungi jiwa-------------baran2, pastu insaf la konon
Aku lupa-----------------------------------time marah, da x ingat dunia dah

Tolong ingatkan aku---------------------ingatkan la dia balik

Kisah ku tersedar------------------------cerita masa bersama
Dengan kasih memeluk rasa-----------masa yang dah berlalu
Ku teringatkanmu-----------------------haaa...tringat memori2 indah la tuh
Setiap detik jantungku berdetak------terasa jantung berdegup kencang

Setiap nota jiwaku berlagu-lagu--------mcm jatuh cinta la pulak
Tolong ingatkan aku kisah kita-------bagitau dia cerita sweet2 time cinta dulu
Tolong ingatkan aku--------------------ingatkan la dia balik
Kisah ku tersedar----------------------cerita masa bersama
Dengan kasih memeluk rasa---------masa yang dah berlalu

Tolong ingatkan aku-------------------ingatkan la dia balik
Kisah kita-------------------------------cerita diorang dulu2


simpul simpulan bahasa sanskrit: apa aku mrepek daaa~ hampeh.
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. sudikan diri untuk follow saya dan tinggalkan link blog anda di sini. (^__^)v