yusufyaacub/panca-4dimensi: iklan percuma kat IPG aku. Night Diamond Bloody Red - Link Select Max

Thursday, January 27, 2011

iklan percuma kat IPG aku.

salam sahabat buat skalian~
lepas dpt elaun baru2 ni, aku trus buat bajet belanja untuk satu sem. lepas tolak sana sini, bolela saving cikit untuk future.. tapi kan, memang x cukuplah saving aku nih. jadi aku pon buat satu iklan untuk tampal kat board sebelah library tuh.. target aku, budak2 maktab laaaa..heheh. lecturer aku yang sporting ni dah bagi kebenaran, haaa tunggu lagi? tampal terus lah...
aku bukan nak menunjuk, tapi nak cari pendapatan sampingan... lagipun aku kerja sendiri, xda nak kacau2 hal orang lain...
okeh, bagi sesiapa yang berminat bolela roger2 ye..... :)
insyaallah..rezeki ada kt mana2 saja....

simpul simpulan bahasa sanskrit: tokey tempat aku print iklan ni cakap design poster ni cantik..heheh....
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. sudikan diri untuk follow saya dan tinggalkan link blog anda di sini. (^__^)v