yusufyaacub/panca-4dimensi: specialnya hari itu... Night Diamond Bloody Red - Link Select Max

Monday, February 28, 2011

specialnya hari itu...

salam sahabat buat skalian~
tahukah anda apa yg terjadi pada 28 februari?? hahaaa.. ni nak habaq bagi kat hampa.
1. adalah hari terakhir dalam bulan februari jika tiada berlaku tahun lompat.
2. aku dilahirkan. 
sbenarnya sikit je pon aku nk tlis. kih3...
ni nak crita sal emas. aku sje nk post skrg smpena tarikh special ni kan... ni rupa dinar yg aku beli dari NUBEX.
parcel smpai dlm bentuk poslaju

lepas buka plastik, ade sampul putih

buka lg, ade balut plastik angin bulat2 ni(aku suke penyek)

buka lg, ade balut salotape plak(mcm dadah daa)

bkak lg, ada kertas dilipat lipat

bkak kertas,da ada dinar dan resit

muka depan dinar 4.25 gram

muka belakang dinar 4.25 gram

saiz kat tapak tangan(sama besar dgn syiling 20sen)
melabur emas ni sangat bagus. harga beli online ni lagi murah banding beli barang kemas kat kedai emas atau beli kat agen jualan dari company mana2.
satu lagi, jangan risau bab zakat, sebab zakat hanya layak dikeluarkan bila emas simpanan mencecah 85gram. banyak tu.....yg kat atas tu baru 4.25 gram= rm608.78. kalo 85gram? korang kira sendiri.

simpul simpulan bahasa sanskrit: 151 org wish besdey kat aku. tima kaseh noh....

3 comments:

  1. ms beli hrga dlm rm 608. tp kalo nk tngok hrga semasa, bole g kat http://www.nubex.com.my/v2/
    harga sentiasa berubah ikut hrga emas antarabangsa. kalo ada stok, leh oder

    ReplyDelete
  2. thumps up yusuf...
    emas sgt bernilai n value emas xkan jatuh even negara kita dalam perang..
    pelaburan emas sangat2 bagus...")

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen.. sudikan diri untuk follow saya dan tinggalkan link blog anda di sini. (^__^)v