yusufyaacub/panca-4dimensi: kerja kursus PSV 3109 sem 5 (entry tergendala) Night Diamond Bloody Red - Link Select Max

Thursday, May 5, 2011

kerja kursus PSV 3109 sem 5 (entry tergendala)

salam sahabat buat skalian~
penat dok pi mai pi mai kat umah kawan aku, cari idea nak goreng apa kat lecturer aku nih. last2, dapat satu idea, tajuk psal satu group pelukis nih. diorang ni dok kat JB nun. aku kat Perlis. huiii....payah wooo, nasib baik dia ada blog. so, aku mintakla kat dia untuk sedut gambar2 dan video utk diolah. tak payah byar tiket bas mahal2, kos tempat tidor, makan smua. pakai tenet jek. hahaa.. cerdik x aku?

serius aku x pandai pakai power director. dan punyalah malas nak blajar guna benda nih sebab asyik "hang" ja laptop aku. berat siyooooot. tapi dia punya efek agak gempakla.. sebenarnya tugasan aku merangkumi beberapa kerja lain antaranya:
1. poster
2.brosur (dalam)

brosur (luar)
3. cover dvd box

4. dvd print
5. video korporat

walopon aku hentam kromo je time wat video ni, tapi lecturer aku suka sebab ada kelainan sikit dari video kawan2 aku yang lain. adoii....aku pon x sangka. keh3...
pasni bolela wat video utk silat ka, pribadi ka...hik2
ANYWAY, TENKIU GENG CAKA!
simpul simpulan bahasa sanskrit: sem depan drawing. uhhh, i like~~
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. sudikan diri untuk follow saya dan tinggalkan link blog anda di sini. (^__^)v