yusufyaacub/panca-4dimensi: Rindu Nak Masak :'( Night Diamond Bloody Red - Link Select Max

Friday, May 20, 2011

Rindu Nak Masak :'(

salam sahabat buat skalian~
rindu gila aku nak masak. boleh kira lama jugak la aku x petik suis periuk nasi, oven, blender dan segala bagai lagi. sibuk itu ini camna nak masak. satu lagi kalau nak masak, kena beli byk barang2. maunya aku makan sorang bila tahun nak abih. aik?? korang herankah aku memasak? dey thambi..... antara chef2 terkenal, majoritinya laki2 taw! teringat ayam yg aku masak ngn si dia..ouch2. hehee...

aku ingat time cuti nanti nak masak char kuey teow lah. nak memantapkan lagi resepi char kuey teow aku tu. walobagaimanapun...bahan2nya tetap rahsia...hiheeee~~

simpul simpulan bahasa sanskrit: i like char kuey teow!
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. sudikan diri untuk follow saya dan tinggalkan link blog anda di sini. (^__^)v