yusufyaacub/panca-4dimensi Night Diamond Bloody Red - Link Select Max

Friday, May 6, 2011

salam sahabat buat skalian~
selasa lepas, aku baru je siapkan pasport aku nih. isi borang sikit, gambar 2 keping. elok aku tanya je gambar aku tu bole terima ke tak, memandai je pegawai yang jaga kaunter tetamu tu cakap xboleh. aku suruh dia p tanya kat dalam, rupanya ada mesin otomatik khas untuk ukur gambar pasport tu. yang best tu, mesin terima pulak. HAHAHA! lama jugakla duk tunggu kat pejabat tu, dekat 2 jam baru selesai. cepat pulak, rupanya dah memang sistem sekarang dipercepatkan. satu passport satu jam. aku tunggu 2 jam sebab tunggu giliran.

macam penjenayah plak muka aku.haha
aku wat pasport ni sebab nak p indonesia 4-9 jun ni.. jalan2 dgn kawan2 n lecturer2.. xda la tour satu indon tu, cari mampoih.... kami p area jakarta dan bandung je.. aku punya niat, nak g beli keris n shopping baju sikit.. pastu amik gambar banyak2.. lecturer aku cakap nak p lepak area pasar seni.. perghh!!! itu memang baguihhh.. nak bawak satu sketchbook lah.. hehee.. untuk jangka masa panjang, maybe akan bnyak cop indon dan singapore dalam pasport aku ni...

simpul simpulan bahasa sanskrit: nak jalan dgn DIA...
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. sudikan diri untuk follow saya dan tinggalkan link blog anda di sini. (^__^)v