yusufyaacub/panca-4dimensi: Kem Pencak Silat Sri Gayong Panglima Ulung Kebangsaan 28-30 Mei 2011 Night Diamond Bloody Red - Link Select Max

Saturday, June 11, 2011

Kem Pencak Silat Sri Gayong Panglima Ulung Kebangsaan 28-30 Mei 2011

salam sahabat buat skalian~
bertempat di Jejak Ulung Chalet iaitu tapak kem rasmi kebangsaan bagi Persatuan Pencak Silat Gayong Panglima Ulung Malaysia setiap tahun. selama 3 hari di sana, telah dijalankan pelbagai aktiviti yang cukup unik. di sini aku dapat mengenali erti sebenar silat melayu dan bukan hanya penghafalan kaedah semata mata. sukar untuk diceritakan kepada anda melainkan dialami sendiri. aku ada bawak member kampung aku yang dah lama minat dengan silat ni. walo susah macamana pon, dia tetap nak ikut. tabik spring sama dia. okeh, ni ada sikit aku ambik gambar masa kem tu.
teknik dan undang2 silat olahraga
slot jati diri berkumpulan
persembahan berkumpulan
mesyuarat agong kebangsaan
silat pulut menyambut vip
jamuan makan ketam. wuw sedap!!
sesi bergambar. ;p
heheee
with fendi. hahaa
dr kiri, faiz, aku, maliki
beramai ramai~~
simpul simpulan bahasa sanskrit: kem disember nanti, negeri perlis akan organize. wuuuhuuu...
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. sudikan diri untuk follow saya dan tinggalkan link blog anda di sini. (^__^)v