yusufyaacub/panca-4dimensi: KAWASAKI NINJA 250R SE Night Diamond Bloody Red - Link Select Max

Saturday, July 23, 2011

KAWASAKI NINJA 250R SE

salam sahabat buat skalian~
orait kengkawan.... kawasaki ninja 250r andalah antara motor yang aku minat seangkatan dengan naza blade 250r dan honda cbr250r. tapi, ninja ni masih lagi ada di senarai paling atas aku. heheee.... oke, masa aku bawak budak skolah aku pi larian Sinar Run di Jerlun Kedah, ada satu karnival usahawan kat situ. aku pon ronda2 dan nampak satu booth motor kawa ni. apa lagi, macam magnet kena tarik pi situ. hoohoooo...

ada satu special promotion untuk ninja 250r special edition nih. promotion start dari 1 april 2011- 31 ogos 2011. lama dah startnya.. orait, ada beberapa ciri yang best untuk kawasaki ninja 250r SE ni. meh tengok:

ni yang x tahan. muffler arrow kmsb pro dari Itali!

tank protector yg smart

stripes dan cat lain sikit.

alamak harga dia! banyak beza ngn yang bukan SE tuh.

simpul simpulan bahasa sanskrit: keja nanti...motor dulu ke kreta dulu???? hurmmm~
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. sudikan diri untuk follow saya dan tinggalkan link blog anda di sini. (^__^)v