yusufyaacub/panca-4dimensi: JACKET PERIBADI- CUSTOM EMBROIDE Night Diamond Bloody Red - Link Select Max

Sunday, August 28, 2011

JACKET PERIBADI- CUSTOM EMBROIDE

salam sahabat buat skalian~
masa aku nak pergi amik motor kat perlis semalam, aku dapat call dari brader tokey kedai embroidery ni. JACKET AKU DAH SIAP! yeaahaaa...
jaket murah, klon padang besar perlis
depan
belakang


jadi, alang2 pegi amik moto, amikla jaket sekali. aku bagi design rasmi aku untuk disulam pada jacket aku ni dari hari rabu lagi. sebenarnya dah lama aku cari kedai yang sesuai..tapi hamph.... mana2 aku pegi semua x layan. nak kuantiti banyak la......nak cas untuk block la..... padahal sulam bukan pakai block macam printing. ingat aku bodo ka pa... bayangkan, charge untuk block saja dah 30 lebih, tu blom campur sulam lagi. tapi brader ni nama dia Roslee. dia x charge pon untuk block. dan aku dapat harga embroide depan belakang cuma RM10! jadi aku buatla satu entry ni khas untuk promote kedai dia.
macamni la Melayu meniaga...amik untung jangan lebih2.. baru orang suka kan... pasni nk buat lg lah.. t shirt, jaket...beg...lencana.... wuw!

simpul simpulan bahasa sanskrit: kita jumpa lg lepas raya!

2 comments:

  1. wuuuuuuuu padang besar mariiiiiii

    ReplyDelete
  2. kami pon buat t-shirt kelas kat sini. memang baik brader ni. dia x amek pon charge tambah sulam logo IPG :)

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen.. sudikan diri untuk follow saya dan tinggalkan link blog anda di sini. (^__^)v