yusufyaacub/panca-4dimensi: BATU KERIKIR aka KEPALA TENGKORAK ISI SIMEN Night Diamond Bloody Red - Link Select Max

Thursday, September 1, 2011

BATU KERIKIR aka KEPALA TENGKORAK ISI SIMEN

salam sahabat buat skalian~

manusia ni banyak spesis. yg menyusah diri sendiri pon ada, yg menyusahkan orang pon ada. tapi paling celaka sekali bila hal kita, dia nak ambik peduli. hidup kita, dia nak kondem itu ini. agak bengong bila aku dpt col dr sorg mak cik nih. col dah pkul sploh pg. aku taw la lewat dah.. 

tp yang p tanya aku "aii...x mangkit tidoq lagi ka? isshhh...pkui brapa dah ni??". oi2, hang sapa yang nak tanya lagu tu? yang dok wat sora komplen2 aku x bangun lagi tu awat? masalahnya, hang tau ka aku start tidoq pkui brapa? sah2 dlm kepala hang tu dok trget aku tidoq drp mlm smpai pagi. aku punya suka la nak susun idop aku mcm mana pon. aku nak wat qeja dr pkui brapa sampai pkui brapa, bila aku nak rehat, bila aku nak jumpa kawan, aku punya pasai la. hg xda kna mngena tali darah pon, sibok apasai?? ni, bodo oi aku nk habaq bagi. kepala hangguk hang tu macam kepala tengkorak kosong buboh simen, reti?

sblom2 ni pon hg nak guna aku ja kan.. cover baik punya x bagi nampak hg salah. bila kantoi, kona sana sini. anak branak, satu family macam cibai la hngpa nih. dah pekena orang, nak pekena lagi? buta kayu ka apa? orang tlong pon pasai nak jaga hubungan, sekali guna xpa lagi...hg nk guna, pusing2 2 3 kali tu apacreta? ingat aku bodo?

idop aku ni, apa2 benda pon skli saja..habeh baik ati pon 2 kali ja... masuk 3, aku cantas.. ingat, skali aku kena, triple aku bayaq..  sejarah dah ada. kita tngok mana lagi batu!!

simpul simpulan bahasa sanskrit: ada talipon yg bleh block nmbor org lain dr col x? bagi mai satu.
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. sudikan diri untuk follow saya dan tinggalkan link blog anda di sini. (^__^)v