yusufyaacub/panca-4dimensi: TAHNIAH SITI HAJAR! Night Diamond Bloody Red - Link Select Max

Saturday, September 3, 2011

TAHNIAH SITI HAJAR!

salam sahabat buat skalian~
2 September 2011, anak arwah abang aku dah selamat bertunang dengan bakal suami pilihan... majlis ringkas je.. xda lah nak fotografer segala bagai.. aku dulu x mesra sangat ngan dorang nih. maklumla.. yang bertunang pon dah 26.. tua drp aku kot.. tapi sekarang nih, aku pon dah tua jugak, nak wat cemana kan.. barulah terasa title Paksu aku ni bermakna. hohooo... dia baru je tamat belajar kat UPSI.. taon depan keja kot.. elokla tu kawen dulu... masa aku p majlis tu, x ramai pon yang tau aku bapak sedara siti nih. jadi bila aku amik gambar sama2, ada la mata2 dok menjeling. awat? jeles?? haha.. ni lah anak sedara sulumg aku.. ada 2 orang je pompuan.. yang lagi 9 tu semua laki. haishh..

knapa aku nampak lagi tua dari dia?
padahal dia tua 4 taun kot! argghh
dari kiri, nisah, firdaus, aku, siti, daniel yg kecik tu
ini pon anak sedara jugak.. isyraf..kiut2
 anak2 sedara aku dah membesar dengan hensem dan segak. hahaa.. yang penting, depa pon  tinggi. tapi still aku yang tertinggi. ni la kepentingan genetik segak yang diwarisi. hohooo.. moga2 majlis bulan 12 nanti berjalan elok.. kalo time tu Paksu ada di kampung, konpem p. kalo xda, Paksu kirim potret je lah....

simpul simpulan bahasa sanskrit: x lama upgrade jadi Tok Su. ;-/
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. sudikan diri untuk follow saya dan tinggalkan link blog anda di sini. (^__^)v