yusufyaacub/panca-4dimensi: LAWATAN PENANDA ARAS BINA INSAN GURU FASA 6 (LAST) Night Diamond Bloody Red - Link Select Max

Saturday, October 8, 2011

LAWATAN PENANDA ARAS BINA INSAN GURU FASA 6 (LAST)

salam sahabat buat skalian~
seperti yg tertera pada tajuk, aku dah pon selesai menjalani program tersebut pada 27 SEPTEMBER 2011 lepas. program bina insan guru fasa 6 ni melibatkan lawatan penanda aras atau banchmarking dan bengkel. jadi masa bincang2 pilih tempat, masing2 pakat blur.. jadi aku cadangla buat kat sekolah cikgu PSV aku. dulu cikgu aku ni ngajar kat sekolah aku la.. pas aku hbis spm, dia pon tukar ke sekolah baru...... aku dapat maklumat yang dia dah jadi GURU CEMERLANG PSV. suka wohh... memang tepat dgn kriteria yang diperlukan lah. jadi, aku dah ditugaskan bawah biro dokumentasi untuk buat video laporan... dengan sgala skill yang kureng ini, aku pon hasilkan video ni.. 3 minit pertama, aku rakam ucapan guru2 sikit. yang lebihnya, melawat sekolah... tengoklah yer.

antara gambar kenang-kenangan bersama...ehee....

gambar2 cantik ini disnap oleh alimin abu bakar.. tq sahabat... sori, aku edit cket. ;p

simpul simpulan bahasa sanskrit: 100% sy guna apa yg cikgu ajar dulu, kini dan selamanya..

1 comment:


  1. Assalamualaikum Tuan/Puan.

    Salam dari Kita Holidays Travel & Tour Indonesia.
    Kalau Tuan/Puan nak melawat ke Indonesia, jangan risau hati sila hubungi :

    KITA HOLIDAYS TRAVEL & TOUR INDONESIA
    Tour operator & Travel Agency

    Sebuah serikat yang punya legalitas di Indonesia, memberikan pengkhidmatan tour ground handling di beberapa daerah yang favorit untuk di lawati. Kami arrange secara profesional dan dengan penuh rasa kekeluargaan, juga dengan harga tour yang sangat berpatutan sekali seperti ke : Padang dan Bukittinggi Tour, Aceh Tour, Medan Tour, Jakarta dan Bandung Tour, Jogjakarta Tour, Bali Muslim Tour dan sewa kenderaan.

    Contact person : Amsyahril
    Mobile : +6285263007445
    E-Mail : am_holidays@yahoo.com / kita_holidays@yahoo.com / kitaholidays@yahoo.com.


    ReplyDelete

terima kasih sudi komen.. sudikan diri untuk follow saya dan tinggalkan link blog anda di sini. (^__^)v