yusufyaacub/panca-4dimensi: REZEKI LELAKI BERSUARA UNIK! Night Diamond Bloody Red - Link Select Max

Friday, October 7, 2011

REZEKI LELAKI BERSUARA UNIK!

salam sahabat buat skalian~
masa aku beryoutube youtuban beberapa ari lepas, aku trjumpa satu video ni. memg best la.. nama laki ni TED WILLIAMS. dah la dia xda rumah, hidup mrempat sebab dulu dia ambik dadah. tapi suara dia, perghhhh~
pas aku tngok video ni, aku nak tau jgak apa jadi kat dia kan? xkanla xdak org nk tlong dia yg special ni? rupanya memang ada yg baik ati nak tolong.. glamer dia pastu. masuk tv.....

pastu aku jumpa lagi satu video sal dia..ahaa... dia dah dapat banyak tawaran kerja!

dan lastly, mestila dia terima salah satu kerja tu kan... memang rezeki kau la Ted. kan bagus kalo kau Muslim....

dasyat kan suara dia? kalolah dia leh tarik lagu seroja...kih3... bagi si penguplode video asal dia ke youtube, aku memg repek la.. dgn cara ni, TED dah dapat kerja.. kalo kat malaysia, pakat boh video pegang gitar seketoi, pakai tudung lawa2, pastu wahh....waaaahhh dalam 3-4 minit. pas 4-5 bulan, jadi retis. lalalalalalaa~

simpul simpulan bahasa sanskrit: kadang2 youtube ni byk jgak kebaikan kan3.....
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. sudikan diri untuk follow saya dan tinggalkan link blog anda di sini. (^__^)v