yusufyaacub/panca-4dimensi: DUIT, EXAM DAN POTRET Night Diamond Bloody Red - Link Select Max

Sunday, November 13, 2011

DUIT, EXAM DAN POTRET

salam sahabat buat skalian~
pertama sekali aku nak cakap sal duit. adoii..bukan aku xda saving.. ada..cuma dalam bentuk emas. aku blom pi jual lagi. masih bertangguh sehingga ke titisan wang terakhir kononnya..hehee.. aku saja tunggu harga emas naik byk sikit baru aku jual. tapi sementara tu, aku xda duit ah ni..

kepala diserabutkan lagi dengan exam. aku xstudy pa lagi kot. hurrmmm..xtaw nak mula yg mana satu nih. so, tekanan tu aku alihkan kat potret. hehee
in progress
potret ni aku buat khas sebagai hadiah kahwin kawan aku nan sorang ni. kawan aku pempuan.. oleh sebab dia kahwin time dok study lagi..maka kawan2 dia yang salah sorangnya aku, konpem2 la blom bergaji. jadi, potret sajalah yang aku mampu bagi. walaupun aku xdapat bagi mesin basuh/ peti ais/ blender/ mesin rumput/ dan sebagainya, aku harap potret yang in progress tadi dapat disimpan hingga ke hujung hayat.. actually masa aku tulis entry ni potret tu dah siap, cuma blom di framekan lagi. oleh sebab aku ketandusan wang, aku pon mntakla sponsor dr awek aku utk sponsor frame... maka jadilah hadiah ni dari kami berdua..

oklah, nanti aku uplode potret yg dah diframe yee...
simpul simpulan bahasa sanskrit: bertahan selagi mampu....
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. sudikan diri untuk follow saya dan tinggalkan link blog anda di sini. (^__^)v