yusufyaacub/panca-4dimensi: MARI BELAJAR IKAT TALI KASUT Night Diamond Bloody Red - Link Select Max

Friday, November 18, 2011

MARI BELAJAR IKAT TALI KASUT

salam sahabat buat skalian~
ini apa adik2?? KAAAAASUUUUUTT~~
kasut pakai kat mana? KAAAAAKIIIII~~
reti ikat tali kasut? AAA...UMMM...ERMM~~
aku suka jnis2 sneakers design camni jer. simple
okeh, jom pakat usya cara orang slalu inkat tali kasut dia. yg bawah ni cara orang slalu matikan ikatan tu.


yang ni plak jenis2 ikatan yang sempoi utk korang try.

aku x penah try

aku x penah try

aku x penah try

aku x penah try

aku x penah try

aku penah try

aku x penah try

aku penah try

aku x penah try

aku x penah try

aku penah try

aku x penah try

aku penah try

aku penah try

aku x penah try
simpul simpulan bahasa sanskrit: hahaaa..zaman muda2 dulu. kikikih
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. sudikan diri untuk follow saya dan tinggalkan link blog anda di sini. (^__^)v