yusufyaacub/panca-4dimensi: KEM DAN PERTANDINGAN SILAT Night Diamond Bloody Red - Link Select Max

Saturday, December 31, 2011

KEM DAN PERTANDINGAN SILAT

salam sahabat buat sekalian~
aku bertolak malam pada 14 disember aritu dengan kawan2 aku menaiki kereta seorang lagi kawan. haa... adala dalam jam 10 malam gitu. kami semua 5 orang dalam sebijik Alza. sampai kat kem dalam pukul 2 pagi, disambut oleh kawan2 team manjung yang sweet2~~ guru sendri pon ada datang jugak. baik punya tidur chalet tepi laut..
gambar chalet perguruan  keesokkan paginya
tujuan bertolak awal ni untuk buat benda kat bawah ni:

3 hari 3 malam jugak aku buat benda alah ni. hohooo..blom masuk cabut bulu itik lagi tuh. aku masuk bersilat satu slot je. tu pon untuk test jurulatih parang yang tak lulus tuh. sepatutnya aku boleh ambik semula, tapi x cukup masa lah, kerja urus kem lagi banyak belom selesai.


pertandingan ni biarlah kat orang2 muda belia yang join, diorang tengah bersemangat tu kan..


meeting pon aku ada ikut, trus kena lantik AJK pertubuhan kebangsaan dan sebelum tamat meeting, tiba2 guru bagi satu kejutan kat aku. xmau cakap.. toink2~


banyak jugak guru buat jemputan dari VIP, bersemangat dia  nak jayakan program. kami pon tumpang semangat jugak lerr..

2012 nanti bertemu lagi. hehee..

simpul simpulan bahasa sanskrit: mengharapkan perkembangan positif 2012! *kenapa gambar2 ni cantik? sebab aku edit. sekian..
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. sudikan diri untuk follow saya dan tinggalkan link blog anda di sini. (^__^)v