yusufyaacub/panca-4dimensi: UPDATE TERBARU NYANYIAN MERDU DARI ATIKAH (BRUNEI) Night Diamond Bloody Red - Link Select Max

Thursday, December 8, 2011

UPDATE TERBARU NYANYIAN MERDU DARI ATIKAH (BRUNEI)

salam sahabat buat sekalian~

Sebelum ini aku ada post satu entry iaitu KLIK SINI. entry tu berkenaan adik atikah yang menyanyi dengan suara merdu giler dan berasal dari brunei. aku ada bagi info yang budak ni dari brunei berdasarkan beberapa ciri dalam video dan maklumat lain. tapi aku xda claim budak ni dari mana2 skolah di brunei. sebabnya aku memang xda maklumat lengkap dia. link blog skolah yg aku bagi tu cuma bukti dari mana aku ambik gambar contoh baju sukan skolah Brunei dan contoh "KEADAAN LENCANA" apabila dicop pada baju2 sukan sekolah. kan keadaan sesuatu lencana yg dicop akan berbeza sikit dari yang imej asal.. aku ada blajar grafik dan pernah part time buat t shirt la...dah tentu aku tahu..

ini merupakan video terbaru dia. enjoy!

berbalik kepada cerita entry lama aku. ada sekor hamba Allah ni banyak pulak komen entry lama tu, padahal dia sendri x paham. katanya aku ni noob sebab xtaw yang lencana skolah rendah kat brunei semuanya selaras dan sama. kata pulak aku ni x reti bagi link kat blog. deyy...dalam entry lama tu aku xda sebut pon yang atikah ni dari mana2 skolah yg spesifik dan lencana tu sebagai membuktikan atikah adalah dari sesebuah skolah. yang aku nak buktikan adalah "lencana skolah tu membuktikan atikah adalah dari BRUNEI". jadi, lantak dia la nak skolah kat mana pon. yg penting, buktinya dia rakyat brunei. kenapa aku nak buktikan? sebab ramai yang claim atikah ni rakyat malaysia, ada plak yang claim dia umur 7 tahun, tadika..apa daa... sebelum aku tulis sesuatu entry, aku research dulu la sampai aku puas hati! bukan macam kau, pantang ada jumpa artikel, main copy paste jek. tuihh!!!

rupanya si hamba Allah tu langsung x paham baca entry. aku ada jugak trace info sal dia dan tengok blog yang "dia tulis". yeke dia tulis? har3.... ada la kot 7 org follower batak kat situ. aku sengaja buka entry2 dia secara rawak dan highlight beberapa ayat secara rawak untuk di search kat google. rupanya boleh dikatakan semua entry blog dia tu main copy paste jek. berlambak ada dalam blog orang lain, dalam artikel facebook. macamni punya orang pon ada hati nak komen blog aku ke? aku tulis Melayu pon kau x paham, blom aku tulis Inggeris lagi. owh..lupa...dia tu study diploma dalam engineering, siap pakai gelaran Ir lagi kat depan. orang bercakap dengan mesin ni, bukan reti nak bercakap dengan manusia kan? deyy thambi, pegi perabeh dulu la diploma cabok kau tuh baru datang blagak sini. in simple words, go get your live lah!!!

simpul simpulan bahasa sanskrit: ntah hapa2 si "shitted" tuh.
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. sudikan diri untuk follow saya dan tinggalkan link blog anda di sini. (^__^)v