yusufyaacub/panca-4dimensi: VIDEO KEM PENCAK SILAT (PPSSGPUM) PERINGKAT KEBANGSAAN 28-31 MEI 2011 Night Diamond Bloody Red - Link Select Max

Thursday, December 8, 2011

VIDEO KEM PENCAK SILAT (PPSSGPUM) PERINGKAT KEBANGSAAN 28-31 MEI 2011

salam sahabat buat sekalian~

seperti yang telah aku tulis dalam entry lama(KLIK SINI), banyak kenangan kat kem telah menjadi simpanan memori kami. tapi rasa x cukup lengkap kalau tak di dokumentasikan dalam bentuk video. jadi, aku hasilkan video khas kem ini untuk tatapan. sebenarnya dah lama aku buat, tapi terlupa nak masukkan dalam entry.


untuk kem dan pertandingan kebangsaan 16-18 Disember 2011(KLIK SINI) nanti, aku ditugaskan di bawah biro pendaftaran dan pendokumentasian. jadi, aku dah rancang video2 terbaik untuk dipaparkan. Insyaallah...

simpul simpulan bahasa sanskrit: X SABAR NAK JUMPA SAHABAT SEGURU SELURUH MALAYSIA!
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. sudikan diri untuk follow saya dan tinggalkan link blog anda di sini. (^__^)v