yusufyaacub/panca-4dimensi: HADIAH PERKAHWINAN UNTUK RAKAN SEKELAS Night Diamond Bloody Red - Link Select Max

Saturday, March 10, 2012

HADIAH PERKAHWINAN UNTUK RAKAN SEKELAS

salam sahabat buat sekalian~

Alhamdulillah, selesai jugak lukisan ni, dan dah pun diserahkan pada nor aishah (classmate aku) tepat jam satu petang 9 mac 2012. sebenarnya aku bagi kat member dia. dia xda kat rumah masa tu. hahaa.. hadiah ni adalah sempena perkahwinan mereka pada 4 mac 2012. walaupun timing ada sikit lari, tapi berjaya jugakla siapkan. bukan apa, aku tengah sibuk tahap kritikal dengan kerja2 praktikum aku ni. masih ada 6 minggu untuk habiskan praktikum di SK SEBERANG RAMAI Kuala Perlis, Perlis. time tu pulak sibuk dengan meeting PIBG la, meeting silat la, esaimen aku lagi.. huhh.. 
         kiri: nor aishah                                   kanan: hafiz (senior aku tahun 2010)

oleh sebab tak sempat, aku pegi kedai frame depan rumah ni untuk dia buat frame tanpa gambar dan bersaiz A3. dalam masa dia nak siapkan frame untuk aku ambik pada 12.30 tengah hari esoknya, pada malam  itu jugak aku siapkan potret ni. pukul 3 pagi baru siap! hahaa.. so, nak terima kasih pada Noor Atikah Baba sebab sudi mencilok gambar aishah dan hafiz tanpa pengetahuan mereka. kih3...

simpul simpulan bahasa sanskrit: mural kat sekolah tu belum siap.. ahh... projek terbesar aku dalam tahun ni.
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. sudikan diri untuk follow saya dan tinggalkan link blog anda di sini. (^__^)v