yusufyaacub/panca-4dimensi: IKLAN PERMOHONAN PISMP AMBILAN JUN 2012 Night Diamond Bloody Red - Link Select Max

Sunday, March 18, 2012

IKLAN PERMOHONAN PISMP AMBILAN JUN 2012

salam sahabat buat sekalian~
ok, tadi aku tercari cari artikel dalam berita mingguan membabitkan pengiklanan tawaran masuk PISMP Ambilan Jun 2012. tapi habuk pon tadak. maknanya kat internet masih belum ada artikel mengenainya. bahkan di laman web moe.gov.my (kementerian pelajaran) pon masih belum keluar iklan itu. dikatakan sebelum ini, takkan ada ambilan PISMP untuk lepasan2 SPM kerana memberi peluang pada guru2 GSTT mendapat tauliah dalam program yang sama. boleh jadi kerajaan mengubah plan sekarang. 
so, aku ternampak ada satu keratan akhbar dari sumber berita mingguan bertarikh 18 mac 2012 untuk dikongsi pada adik2 yang baru mendapat keputusan spm 2012.


aku x pasti dengan iklan ini sebab berita sebelum ini bercanggah dengan iklan ni. tapi apa pun, dinasihatkan selalulah check laman web kementerian pelajaran sebelum membeli nombor pin dari bank. aku mohon tahun 2007 dulu. alhamdulillah sekarang di final year sebagai guru pelatih. ^^

simpul simpulan bahasa sanskrit: macam2 hal lah jabatan kerajaan nih... RRRAMAI SANGAT NAK JADI CIKGU YE?
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. sudikan diri untuk follow saya dan tinggalkan link blog anda di sini. (^__^)v