yusufyaacub/panca-4dimensi: GEMPA BUMI 11 APRIL 2012 Night Diamond Bloody Red - Link Select Max

Wednesday, April 11, 2012

GEMPA BUMI 11 APRIL 2012

salam sahabat buat sekalian~

aku tidur tadi sebab ingat jantung aku misbeat lagi. hohoo..jantung aku pelik sikit, kadang2 dia misbeat sampai bergoyang badan. so, aku tidur sampai 30 minit. pas bangun ja aku buka facebook dan ada berita gempa bumi. hohoooo... maknanya bukan jantung aku misbeat tapi gempa bumi 8.7 skala ricther.
 aku sarankan supaya segala aktiviti pantai di kedah, perlis, penang, perak x dilakukan. sebab aku terbau tsunami dah nih.. hidung bleh scan kan..aha, xcaya sudah.
satu lagi, harga ikan esok dan 2-3 hari kemudian aku ramalkan melambung tinggi. so, pegilah ke pasarmalam terdekat sekarang jugak. yg perasan dah banyak buat pahala tu, pakat2 solat taubat ye. ;)


"Gempa bumi pada kadar 8.9 skala Richter yang dilaporkan berlaku di pantai barat Sumatera Utara sekitar jam 3.38 petang tadi,waktu tempatan turut dirasai oleh negara jiran seperti Malaysia.

Antara yang turut merasa gegaran adalah sepanjang negeri pantai barat semenanjung Malaysia,gegaran yang di rasai serentak itu berlaku dalam lingkungan jam 4.30 berlarutan sehingga jam 4.50 petang (waktu Malaysia) di sesetengah tempat

Sumber memberitahu kawasan yang paling merasai gegaran paling lama adalah negeri di utara tanahair antaranya Perak,Kedah dan Pulau Pinang"

simpul simpulan bahasa sanskrit: ada sedara aku yg meninggal kerana tsunami besar dulu. al-Fatihah...
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. sudikan diri untuk follow saya dan tinggalkan link blog anda di sini. (^__^)v