yusufyaacub/panca-4dimensi: PROBLEM EDIT PAGE DAN TABS PAGE Night Diamond Bloody Red - Link Select Max

Monday, May 14, 2012

PROBLEM EDIT PAGE DAN TABS PAGE

salam sahabat buat sekalian~


dah 2 hari dah aku try nak edit tabs kat page tu. aku revert ke draf semula. ada pulak yg aku terdelete pastu takbleh nak undo balik la pulak. mulanya aku nak edit tabs tu saja sebab aku ada nampak blog2 lain kemain boleh samakan tabs tu dengan template. tu yang aku nak try. cuma tak pasti samada memang tabs tu tersedia dengan template atau boleh buat sendiri.

masalahnya aku buat tak jadi2. dah tu, aku saja nak edit page, pon tak boleh jugak. aku try delete blog ni terus pastu undeleted semula kot2 ada kesan positif . tapi takda jugak. so, buat masa ni aku biarkan dia jadi draf je dulu. pada insan2 yang sudi membantu untuk buat tabs yang canggih tu, sila tinggalkan link tutorial kat ruang komen.


simpul simpulan bahasa sanskrit: faster2...
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. sudikan diri untuk follow saya dan tinggalkan link blog anda di sini. (^__^)v