yusufyaacub/panca-4dimensi: TANDUK RUSA PUTIH UBAT PENYAKIT KARANG BATU Night Diamond Bloody Red - Link Select Max

Monday, May 7, 2012

TANDUK RUSA PUTIH UBAT PENYAKIT KARANG BATU

salam sahabat buat sekalian~

saja nak berkongsi satu ubat tradisional ni.. tanduk rusa. what?? bukan pokok tanduk rusa..tapi betul2 rusa punya tanduk ni haa.. okeh, untuk ubat apa? khasiat? ni nak story.. tanduk rusa kalau diasah atau dijadikan serbuk halus mulus bak kopi paket 3 in 1 tu, dan kemudian diminum bersama 6-7 biji asam limau, insyaallah penyakit karang batu akan hilang. mengikut testimoni dari ibu kawan aku, dia minum 2 kali saja dan batu karang tu keluar semasa dia buang air kecil. macamana ia bertindakbalas aku pon taktau. dah nama pon ubat tradisonal kan... aku beli untuk sorang kawan aku tu. kesian tengok dah rupa mayat hidup dah tu. kih3.. orait, ni la rupa ubatnya lepas diproses...jangan salah sangka ni dadah jenis ais/syabu pulak. ni obat lahhhh. untuk ubat yang aku dapat ni adalah daripada tanduk rusa putih (albino), rare dan lain dari rusa biasa. harga dan di mana aku dapat, rahsia. hehehee..

UBAT KARANG BATU TANDUK RUSA PUTIH
ada jugak orang buat batu cincin bila dapat tanduk rusa putih ni, kononnya halau makhluk halus, pendinding sihir, kuatkan seksual, dan macam2 lagilahhh.

simpul simpulan bahasa sanskrit: cegah sebelum parah.

5 comments:

  1. Replies
    1. dapat dari ayah member. dia beli kat dari sorang lelaki di Yan Kedah. rm5 satu paket.

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. IKHTIAR SATU USAHA. SEMBUH TU DARI ALLAH

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen.. sudikan diri untuk follow saya dan tinggalkan link blog anda di sini. (^__^)v