yusufyaacub/panca-4dimensi: VIDEO KAGUM 2012 & LAGU KAMELIA (cover) Night Diamond Bloody Red - Link Select Max

Sunday, June 17, 2012

VIDEO KAGUM 2012 & LAGU KAMELIA (cover)

salam sahabat buat sekalian~


entry buat kesekian kalinya! aku cuti 3 minggu weh... minggu first dan second, aku merantau rantauan di negeri orang. pastu aku balik ke perlis untuk hantar order t shirt aku tu. dalam masa yang sama ada pulak kejohanan KAGUM 2012 kat IPG aku. so, aku pergi menyibukkan diri kat sana sambil makan-makan free. heheheee. aku sempat record video sikit2 untuk tatapan anak cucu cicit nanti. enjoy!


Lecturer aku pon ada buat persembahan masa majlis penutup. KAMELIA- gempak sehh~


simpul simpulan bahasa sanskrit: hurmm..sedang stress memikirkan kewangan diri. ;(
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. sudikan diri untuk follow saya dan tinggalkan link blog anda di sini. (^__^)v