yusufyaacub/panca-4dimensi: MISTERI PENJILIDAN THESIS. Night Diamond Bloody Red - Link Select Max

Wednesday, October 10, 2012

MISTERI PENJILIDAN THESIS.

salam sahabat buat sekalian~


haha..kalau tengok tajuk tu dah macam Mastika...

harini aku letih sangat sebab x tidur semalam edit thesis dan print 5 salinan untuk dihantar jilid. aku siap print jam 10.15 pagi tadi. terus aku susun dan bawak ke kelas untuk diberi kat member aku. yang best tu, masa lepas print semua, sepatutnya terdapat 14 helai muka surat butiran asas yg tak termasuk dengan muka surat penulisan, rujukan , dan lampiran. tapi bila aku campur kedua duanya, totalnya dapat 13+86=99. betapa letihnya diri ni, sampai aku buat x prasan saja kat page2 asas yg terkurang 1 helai tu. padahal dah kira memang kurang dah.

masa aku pi hantar kat member aku tu, aku buka semula untuk masukkan dalam plastik. sambil bagitahu kat diorang yang aku lupa tulis perkataan "oleh" kat muka judul. tapi aku tak tunjuk pon kat diorang page tu. padahal bukan stakat x tulis, memang x print! cuma aku syok sendri ingat aku dah print. maka kawan aku pon terus pi hantar ke kedai jilid tu.

aku terus pi pameran seni junior aku utk perasmian..lama gak aku kat situ siap mkn mee goreng free lagi. maklumla, duit pon ada singgit time tu. lepas balik rumah, aku rileks2 kejap dan tidor. haa...time ni lah aku macam dikejutkan seseorang, dalam kepala aku cuma ingat ayat ni saja, "check file thesis". jantung dup dap dup dap bergegaq weyh..

haa..tunggu lagi..kelam kabut aku on dekstop. dan check setiap file dlm folder tu. stail aku kalau nak print sesuatu dari dulu lagi, aku akan save semula pada waktu tu untuk menandakan aku dah print pada ketika tu. so, aku tengok semua file2 yang ada bertarikh 10.10.2012. kecuali 1 file. arghhhhh...sudah. maknanya aku x print satu halaman la. barulah aku teringat balik segala yg aku ceritakan kat atas2 tadi tu. then aku contact member aku tanya boleh x aku nak pegi check. then aku col pulak kedai jilid tu tanya. selang 2 minit, dia col aku balik dan cakap page tu memang xda. aku terus masukkan page "PENGESAHAN PENYELIA".

so, itulah keistimewaan hari ni. walaupun sedikit bengap xmau tengok petanda2 yg dah dibagi, tapi Dia still bagitahu aku ada buat silap walaupun aku tengah tidor. terus dalam otak tuh!! so, aku nak pegi masukkan pada besok petang lepas aku balik dari pameran seni di balai seni kedah.

simpul simpulan bahasa sanskrit: ALHAMDULILLAH....
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. sudikan diri untuk follow saya dan tinggalkan link blog anda di sini. (^__^)v