yusufyaacub/panca-4dimensi: August 2010 Night Diamond Bloody Red - Link Select Max

Sunday, August 29, 2010

Jemputan Kenduri aqiqah(design kad sendri..hahaa)



ahaa...3 syawal ni, kat umah kmpg aku ada wat knduri cket.. sekor lembu insyaallah.. so, aku pon mendesign shelai kad jemputan utk org2 kmpg... so, jdilah begini sprti d bwh..

Tuesday, August 24, 2010

projek model kereta

hmmm...agak pning kpala mikir bab projek sem 4 ni. nak wat model keta future based on keta skrg.. pning2 dngar arahan dr lecturer, last2 phm jgk.... so, aku pon milih sekor keta bernama civic berbintikan honda yg baru2 kuar ni utk djadikan bhn kajian.. sbnarnya keta tu lecturer aku pnya. pdulik hapa, bkn ku nak angkut bwk blik. nk amik gmbar 5-6 keping je pon.. sbnarnya ku minat bab2 mendesign benda2 baru ni.. tp xpnah dpt pendedahan pon.
sblom terperangkap ke kancah perguruan ni, ku dpt jgak kos rekabentuk industri kat udim ganu. tp apakan daya, rezki d mktab plak.... trus trang ckp, memg best lah sem 4 ni dpt projek gini. stahu aku, rasanya aku sorg je yg briya iya bab projek nan satu ni. lg 20 org clazmet ku cam kureng amik port pon.. so, ku pon amtlah berbesar ati menarget A utk sbjek major aku wat sem ni. sbjek lain hampeh.hahaa....
so...dlm masa cuti terdekat ni, ku nak mencari bahan2 dan ramuan2 utk memodelkan keta ku yg semat itu.. nantikan kmunculannya lg 3 minggu. hoh, lama lagiii daa..

Wednesday, August 4, 2010

tempahan dari lecturer aku


tajuk- pensyarah pend jasmani dan kesihatan ipg kampus perlis
teknik- drawing
media- pensel mekanikal 2b+ 8B
rujukan- foto peribadi beliau
status- ditempah oleh encik rosley/ dah diserahkan

Tuesday, August 3, 2010

sepagi bersilat

gmbr ni antara gmbr2 yg ak ska. knapa??? sbb 3 org kt sblah t share minat yg sama. ada apa dgn silat?? best ker? bkn sbb silat 2 bes smata mata, tp semangat dan penjiwaan seni utk satu cabang lain itu mngatasi segalanya......